Vernieuwing applicatie voor iWlz-berichtenverkeer

Van 14 tot en met 17 september 2023 vernieuwen wij de applicatie waarmee het iWlz-berichtenverkeer wordt uitgevoerd. Wat dit voor u als zorgaanbieder betekent, leest u in dit bericht.

22 augustus 2023

Verwerking berichten

Op 13 september bouwen wij de verwerking van berichten af. Dat betekent dat het berichtenverkeer om 12.00 uur die dag wordt gestopt. Daarna ontvangt u van ons alleen nog retourberichten. Berichten die u vanaf 13 september na 12.00 uur aanlevert, worden pas op 18 september 2023 verwerkt. U kunt wel berichten via VECOZO aanleveren tijdens het weekend.

Notitieverkeer

Vanaf 13 september 12.00 uur tot en met 17 september 2023 ontvangen wij uw notities niet meer. Deze notities zullen ook niet later worden verwerkt omdat ze simpelweg niet bij ons aankomen tijdens dat weekend. Vanaf 18 september 2023 kunt u ons weer notities sturen op de manier die u gewend was.

Ketenpartners geïnformeerd

Onze belangrijkste ketenpartners (collega zorgkantoren, CAK, SVB, CIZ) zijn inmiddels middels een schrijven op de hoogte gebracht van bovenstaande.

Telefonische bereikbaarheid

Vanaf 13 september 16:00 uur tot en met 15 september 2023 zijn de afdelingen Zorgadvies en de Helpdesk iWlz telefonisch niet bereikbaar. Vanaf 18 september kunt u vanaf 09:00 uur weer telefonisch contact met ons opnemen.