Klacht over CZ zorgkantoor
Ontevreden? Laat het ons weten
Aan een klacht ligt een onprettige ervaring of ontevredenheid ten grondslag. Het is heel vervelend als u hiermee te maken krijgt. Heeft u een klacht over ons? Meld het ons. We kijken samen met u naar een oplossing. En misschien kunnen we door uw klacht onze service verbeteren.
Meld uw klacht over CZ zorgkantoor
U kunt uw klacht melden op verschillende manieren:
- via het algemene klachtenformulier
- heeft u een klacht over uw pgb? Gebruik dan het pgb-klachtenformulier
- per telefoon
- Heeft u een klacht over uw pgb? Bel dan (013) 594 91 06
- Heeft u een klacht over ZiN (Zorg in Natura)? Bel dan 088 555 71 10 - per brief op het volgende adres:
CZ zorgkantoor
Postbus 4280
5004 JG Tilburg
De verwerking van uw klacht
We nemen uw klacht serieus. En behandelen deze snel en zorgvuldig. Binnen 10 werkdagen krijgt u een schriftelijke reactie van ons. Bent u niet tevreden met onze reactie? Dan kunt u dat melden bij de Nationale Ombudsman.
Nationale Ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag
Andere klachten
- Bent u niet tevreden over uw zorgaanbieder? Bespreek dit dan met elkaar. Komt u er samen niet uit? Misschien kan een onafhankelijke cliƫntondersteuner u helpen. Of bel ons op 088 555 71 10
- Heeft u een klacht over een zorgverlener die u betaalt met een pgb? Dan kunnen wij u helaas niet helpen. Probeer het samen met uw zorgverlener op te lossen. Bel ons op (013) 594 91 06 als u er niet uit komt.
Meer weten?
U leest meer over de klachten die u kunt indienen en de manier waarop wij ze afhandelen in ons klachtenreglement.